Ana Sayfa Arama Yazarlar
Kategoriler
WhatsApp
Sosyal Medya

Devre Arası Çalışmalarımız Başladı

Takımımız, devre arası çalışmalarının birinci etabına başladı.

Teknik Direktörümüz Tahsin Tam yönetiminde Özlüce İbrahim Yazıcı Tesisleri’nde yapılan antrenmanın ilk bölümünde ısınma hareketleri gerçekleştirildi.

Devre Arası Çalışmalarımız Başladı

Koşu çalışmalarıyla devam eden antrenman, geniş alanda yapılan pas oyunlarıyla sona erdi.

Takımımız, yarın yapacağı antrenmanla hazırlıklarını sürdürecek.



YORUMLAR

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Osmangazi Belediyesi’nden Engelli Bireyler İçin Üretim Atölyesi
Sıradaki Haber Osmangazi Belediyesi’nden Engelli Bireyler İçin Üretim Atölyesi